Passa al contingut principal

TASCA 32 Onze de maig de dos mil vint

Bon dia de dilluns!

Avui toca el control de:

NATURALS
Prova de coneixements del Tema 7, L'ENERGIA. 
Escriu el teu nom al principi per a que jo pugui saber com ho has fet.
Tens 1 minut de temps per llegir i pensar cada resposta i marcar la que creguis correcta. Marca-la quan ho sàpigues.

MATEMÀTIQUES
La resposta de l'enigma de divendres (número 13) és que per arrufar les celles utilitzem 43 músculs. Havíem de sumar 17+26.

A partir d'avui per fer l'enigma hauràs d'entrar a Classroom. Has de respondre a dins del Classroom i  ja no fa falta que m'envies la resposta ni que ho copies al quadern però pensa que has d'escriure una frase completa per a donar la resposta. Hi haurà un enigma cada dia, de dilluns a divendres i sempre hauràs d'entrar al Classroom, d'acord?
T'envie un vídeo adjunt que t'explica de manera visual, sense paraules, com entrar a Classroom i veure l'enigma. 
El divendres ja varem explicar com i on has d'escriure la resposta i enviar-la. 
Espere que no tinguis cap dificultat. 

També has de fer del llibre d'activitats de Matemàtiques les pàgines 48 i 49 però abans, copia en el quadern verd l'escala  que surt en el video ( que explica com  passar d'una unitat a una altra) :https://www.youtube.com/watch?v=xQYibUhiZbY  Mira'l amb atenció per a poder fer els exercicis.
El dimecres enviaré les solucions per a que t'ho puguis autocorregir. Envie les fotos de les pàgines per a que na Lucía i Alejandro sàpiguen quines són les pàgines.

Això és tot!
Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ