Passa al contingut principal

TASCA 29 Sis de maig de dos mil vint

Bon dimecres!
Com va tot?

MATEMÀTIQUES
La resposta de l'enigma d'ahir,  número 94,  és que Francisco va aconseguir submergir-se  132 metres. S'havia de restar 3 , els metres que li faltaven a 135.
El següent enigma (número 86 ) és de cuina.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: Amb 300 grams de farina es preparen 48 bunyols.

NATURALS
Llegir les pàgines 110 i 111. Fer els exercicis del formulari  https://forms.gle/gudmxoQANF3zguRNA
La setmana vinent (dilluns dia 11) farem una petita prova d'aquest tema 7.

CATALÀ
Dictat en línia.
Has d'entrar a la pàgina i pitjar a Problemes domèstics i escriure el que et diu. Pitja el caragol per a que et doni temps a escriure. Després corregeix-t'ho i quan el tinguis bé copia'l al quadern verd. (Madoc, que no pot escriure, l'haurà de fer dues vegades a la tauleta.)


Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ