Passa al contingut principal

TASCA 27 Trenta d'abril de dos mil vint

Bon dijous,
Avui és el dia de la reunió per videotrucada.
Recorda que has d'estar atent/a . A les 10 rebràs un correu electrònic amb un enllaç que hauràs de clicar. Si el teu ordinador, tauleta o portàtil no té càmera o micròfon (activat) no et podrem veure ni escoltar...  No passa res si avui no et pots connectar perquè cada setmana farem una reunió com a mínim.
Has de tenir preparat el llibre "El geperut". 
Llegirem "Una cova al bosc" i després, de manera individual, quan ja s'hagi acabat la reunió, hauràs de fer la primera fitxa (la que està després de la portada).

MATEMÀTIQUES

 La resposta a l'enigma d'ahir és que el pastís més alt de la història mesurava 45 metres. Havies de multiplicar 15, què és el nombre de capes, per 3, que són els metres que tenia cada capa. Quina bestiesa, no?
El següent enigma (número 89) tracta dels dies de sol.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: Van tenir 109 setmanes i 5 dies de sol seguits.
Fes la sessió corresponent d'Smartickhttps://www.smartick.es/login.html i recorda que demà divendres, el dissabte, el diumenge i el dilluns també hauràs d'entrar a fer les sessions.
També has de fer les pàgines  28 i 29 de matscom 4.2  . El dimarts t'enviaré les respostes per a què t'ho puguis autocorregir ja que demà i dilluns són festius i no us enviaré cap correu electrònic.

PLÀSTICA
En la carpeta de color rosa hi ha una fotocòpia d'una papallona. Has de pintar-la amb retoladors o pintures de fusta. El més important és que miris les imatges que envie i ho facis el més semblant possible. Fixa't quina és la teva papallona i endavant!

Quan ho tinguis, envia'm una foto de la teva papallona.

Bon cap de setmana!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ