Passa al contingut principal

TASCA 28 Cinc de maig de dos mil vint

Bon dia LLEONS i LLEONES!
Us dic les tasques d'avui, d'acord?

MATEMÀTIQUES

La resposta de l'enigma de dijous passat, número 89,  és que al desert del Sàhara van tenir 768 dies de sol seguits. Havies de multiplicar el nombre de setmanes (109) per 7 (què són els dies que té cada setmana) i sumar 5 dies més. 
El següent enigma (número 94 ) tracta de submarinisme.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: Si Francisco Ferreras hagués aconseguit submergir-se 3 metres més , hauria arribat als 135 metres.
Fes la sessió corresponent d'Smartick, avui ja és el darrer día de prova gratuïta així és que a partir de demà us aniré posant altres feineshttps://www.smartick.es/login.html  

Corregeix les pàgines 28 i 29 de mats.com 4.2 que vas fer. T'adjunte les solucions. Agafa bolígraf vermell i fes-ho com quan estàs en classe.

CATALÀ
Lectogrup: Pàgines 37 i 38. No fa falta que m'envies la foto. L'exercici 4 te l'has d'autocorregir.

NATURALS
Llegir les pàgines 108 i 109. Fer els exercicis 1, 2 i 3 de la pàgina 109.
La setmana vinent (dilluns dia 11) farem una petita prova d'aquest tema 7.

PLÀSTICA
Alguns ja m'heu enviat la papallona pintada però molts de vosaltres encara no, així és que fes una foto i envia-la.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ