Passa al contingut principal

TASCA 20 Vint-i-u d'abril de dos mil vint

Bon dia Lleones i Lleons!
Crec que al final, amb l'ajuda d'en Jaume, vàreu aconseguir veure els petits videos que us vaig compartir. Veritat?

La graella l'heu d'anar completant cada dia. Podeu posar tics cada vegada que feu l'activitat. Necessitareu una graella cada setmana, d'acord?
L'enigma d'avui  (número 96) és de llibre Guinnes dels Récords.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: Na Natàlia va nedar 3 vegades aquesta piscina i va fer en total 3039 metres.
De matemàtiques, cada dia, i durant 15 dies, utilitzarem una aplicació que es diu Smartick. Heu de seguir l'enllaç: https://www.smartick.es/login.html 
En les fotos que us adjunte heu de mirar quin és el vostre nom d'usuari. La contrassenya és: 123456 
Si no sabeu fer alguna de les activitats, no us preocupeu. El programa està dissenyat per adaptar-se al vostre ritme d'aprenentatge. També veureu que hi ha coses que sí que hem fet a classe i altres són noves.
Català.
Avui heu de fer del Lectogrup les pàgines 35 i 36. També heu de copiar l'exercici 2 de la pàgina 35 sobre la lluna al vostre quadern verd.
Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ