Passa al contingut principal

TASCA 26 Vint-i-nou d'abril de dos mil vint

Bon dimecres!
Com esteu? Avui abans de les feines us vull dir que demà dijous farem una reunió per videoconferència. Serà a les 10 i durarà una hora aproximadament. Us enviaré una invitació per correu electrònic per a que pugueu assistir. 

MATEMÀTIQUES
La resposta de l'enigma 84 és que en 10 anys gasta amb el seu ca 3800 euros. Primer dividim 22800 (que és el seu sou anual) entre 12 (que són els mesos que té un any). El resultat és 1900. Aquests euros (que són el que cobra cada mes) ho multiplicarem per 2 perquè diu que gasta el sou de 2 mesos. I el resultat és 3800. 
El següent enigma (número 56) va d'aniversaris.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: El pastís estava format per 15 capes. Cada capa feia 3 metres d'alçària.
Fes la sessió corresponent d'Smartickhttps://www.smartick.es/login.html  

Corregeix les pàgines 26 i 27 de mats.com 4.2 que vas fer ahir. T'adjunte les solucions. Agafa bolígraf vermell i fes-ho com quan estàs en classe.

NATURALS
Llegeix les pàgines 106 i 107 i fes les preguntes 1 i 2 de la pàgina 107 en el quadern.

Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ