Passa al contingut principal

TASCA 31 Vuit de maig de dos mil vint

Bon dia de divendres!
 Avui toca la reunió per llegir el conte i després hauràs de fer de manera individual la fitxa.

MATEMÀTIQUES

La resposta de l'enigma d'ahir,  número 91,  és que l'arbre té una alçada de 150 metres. Es tractava de sumar 92+58=150
El següent enigma (número 13 ) és del cos humà.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: Per somriure fem servir 17 músculs. Per arrufar les celles utilitzem 26 músculs més que per somriure.
NATURALS
T'envie l'enllaç a un formulari. Després de completar-lo et podràs descarregar un dossier amb 10 experiments relacionats amb el llum. Demana ajuda si ho necessites.

I si el que vols és crear un arc de Sant Martí, clica aquí: https://arbolabc.com/experimentos-caseros-para-ni%C3%B1os/crear-un-arcoiris
Recorda que el dilluns dia 11 farem una petita prova d'aquest tema 7.

PLÀSTICA
Avui has de dibuixar i pintar al teu quadernet de dibuix l'artròpode que tens a la carpeta de color rosa.

I et deixe els enllaços per a que vegis el que han fet els companys i companyes amb les titelles:

Fins dilluns!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ