Passa al contingut principal

TASCA 3 Divuit de març de dos mil vint

Bon dia Lleons i Lleones!
Com va tot? Espere que animats per continuar fent les tasques...

Avui heu de fer la sessió corresponent de Wallinwa:  https://www.walinwa.net/start.html  

També heu de continuar fent les divisions o el quadernet de matemàtiques.

Sabeu que Espanya estableix a partir d'avui control de fronteres amb altres països de la Unió Europea? Idò vull que escriviu al quadern verd quins països són i quines comunitats hauran d'establir controls de fronteres i quines no serà necessari que ho facin.

De naturals heu de fer, també al quadern verd, l'exercici 2 de la pàgina 96.

I per acabar; 
Has d'aprendre a dir el més ràpid que puguis i sense equivocar-te, el següent embarbussament. Copia'l al quadern i ja saps que no fa falta saber-lo de memòria.

UN MICO UNA MICA MACO

Tinc un mico una mica maco
que de cop va i em tira un coco;
no ho entenc, ja que no l'ataco,
no m'ho explico, ja que ni el toco.

Fins que em pico i li dic al mico
amb histèrica xerrameca:
"Potser ara la pota fico,
però crec que el que vols és teca.

¿O una cleca?... ¿O m'equivoco
i el que vols és que jo t'ataqui, 
tu m'ataques i jo et provoco
i acabem dolços com un caqui?

Salut!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ