Passa al contingut principal

TASCA 25 Vint-i-vuit d'abril de dos mil vint

Bon dimarts!
Aquí tens les feines: 

MATEMÀTIQUES

La resposta de l'enigma 66 és en l'any 1897. Havíem de sumar a l'any de naixement d'en Félix el número 29, que és l'edat que tenia quan ho va descobrir.
El següent enigma (número 84) tracta de mascotes.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: Na Marta guanya 22800 euros l'any. En total, al cap de 10 anys haurà destinat l'equivalent al sou de 2 mesos per cuidar el seu ca.
Fes la sessió corresponent d'Smartick

També has de fer les pàgines 26 i 27 de matscom 4.2 (Demà us enviaré les respostes).

CATALÀ
Has d'entrar a la pàgina i escriure el que et diu. Pitja el caragol per a que et doni temps a escriure. Després corregeix i quan el tinguis bé copia'l al quadern verd.

Us envie l'enllaç al vídeo de na Nora. Li ha quedat beníssim!

Fins demà.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ