Passa al contingut principal

TASCA 8 Vint-i-cinc de març de 2020

Bon dimecres Lleons i Lleones!

Has de llegir amb molta atenció aquest missatge perquè a partir d'avui cada dia us enviaré un petit problema que hauràs de resoldre.
Es tracta de mirar la foto que adjunte i copiar la pregunta en el quadern verd (la pregunta està a la foto).
A continuació has de pensar una resposta (inventada) que anomenem "hipòtesi" i l'has d'escriure.
Ara has de copiar la següent pista al quadern:
"Al nostre país un cuc pot arribar a mesurar 25 cm. Els cucs africans poden ser 25 vegades més llargs ."
I ara ja pots fer els càlculs corresponents per trobar la solució.
Demà us diré la resposta i has de comprovar si ho has fet bé.

SOCIALS
Fes l'exercici 2 de la pàgina 106.

CATALÀ
Avui a català tornam amb les endevinetes. En el  document adjunt les tens, has de copiar-les en el quadern verd i intentar endevinar què és. Demana ajuda si no en saps alguna. Demà t'enviaré les fotos per donar-te les solucions.

Això és tot. Recorda que cada dia hi ha sessió de Wallinwa.

Ah! Una altra cosa. Ahir n'Inés em va dir que té dos llibres de "El águila Imperial Ibérica" de SEO Birdlife. Si algú no el té ja sap que ella li durà a classe quan s'acabi la quarentena.

Cuida't!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ