Passa al contingut principal

TASCA 12 Trenta-u de març de dos mil vint

Bon dia de dimarts!
Espere que estiguis bé i amb ganes de fer les tasques. Recorda que són importants i que si tens qualsevol dubte em pots escriure.

Començam avui com ja és habitual amb l'enigma.
Resposta a l'enigma 34 de dilluns
La resposta és 122 anys. S'havia de restar l'any que va néixer a l'any que va morir.
Algú per casualitat va pensar la hipòtesi correcta?


El següent enigma/pregunta (número 42) tracta d'un celenterat
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant la operació o les operacions que et siguin necessàries.

Pista: En el bàsquet el tir de tres punts es llança des d'una distància de 625 cm. Els tentacles més llargs de la medusa més grossa mai coneguda feien 6 vegades aquesta distància.

Avui amb la calculadora vull que corregesquis la pàgina del quadern d'activitats de mates d'ahir i també has de fer la pàgina 45 del Quadernet d'activitats. (Envie la foto per a que n'Alejandro i na Lucia sàpiguen quina pàgina és). Si tens temps autocorregeix-t'ho amb la calculadora.

Naturals
Pàgina 87 exercicis 4 i 6

Desitge que passis un bon dia. Fins demà!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ