Passa al contingut principal

TASCA 6 Vint-i-tres de març de dos mil vint

Bon dia a tothom,
Com heu passat el cap de setmana? En casa amb la família, a que si? 
Avui dilluns encetem la segona setmana de confinament. Segur que sabeu molt bé què vol dir. Quan ja fa un mes en classe xerravem del virus jo no em podia imaginar el que finalment ha succeït. Ara el més important és que estem bé i gaudim de salut i també hem de continuar aprenent i fent les tasques, val?

Us deixe l'enllaç del video, segur que el recordau: https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/que-es-el-coronavirus/video/6021166/

Ara ja us dic els deures d'avui:

Matemàtiques

Revisar tot el quadernet d'Activitats de Matemàtiques. Ha d'estar tot fet fins la pàgina 41 inclosa. T'ho has d'autocorregir amb la calculadora. 

Parlant de calculadora, fes aquesta operació:
2x9x12345679=
Canvia el primer nombre, posant un altre i observa què passa. Ho pots provar amb tots els nombres que vulguis.

Llengua Catalana

-Has trobat la solució a les endevinetes? Pensa una mica més. Avui t'envie imatges de les solucions per ajudar-te una mica.

-Mira aquest vídeo 
Escriu al quadern verd el nom de tots els invents de que parla el video i posa'ls per ordre d'importància segons el teu punt de vista.

introdueix el codi VST8QWF2 
pitja Accedir al llibre
Ves al tema 6 i llegeix les quatre pàgines on s'explica la biografia de quatre dones científiques i inventores. Al teu quadern fes un resum de la vida de cadascuna d'elles. Per fer el resum el que has de fer és escriure 
 el més important.

LLengua Castellana

Continua fent la sessió diària de Wallinwa i no oblidis fer els dictats.
Avui na Cecília també t'enviarà una tasca.

Això és tot fins demà.

Que passis un bon dia!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ