Passa al contingut principal

TASCA 15 Tres d'abril de dos mil vint


Bon dia en divendres!

Comencem amb l'enigma.
Resposta a l'enigma 31 d'ahir dijous
La resposta és  que els texans es van inventar  l'any 1850 . Es tractava de fer una resta ja que ens diu que la cremallera es va inventar 41 anys més tard (en 1891) que s'inventessin els texans.

El següent enigma (número 36) és d'una joguina.
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.
Pista: El comprador va pagar-ne 17000 euros i va rebre 971 euros de canvi.

Matemàtiques
Quadernet d'activitats de Matemàtiques, pàgina 43 . Envie la foto de la pàgina per n'Alejandro i na Lucia. (Has de fer autocorrecció amb l'ajuda de les persones que tens a casa)

Català
introdueix el codi VST8QWF2 
pitja Accedir al llibre
Ves al tema 10 i llegeix les pàgines 76, 77,78,79 i 80.
Llegeix la lectura almenys tres vegades, una cada dia (avui, demà dissabte i el diumenge).
El dilluns enviaré un formulari (una espècie d'examen) amb preguntes referides a la lectura, que hauràs de contestar.

Naturals
Mira els vídeos i si vols i tens els materials, ho pots fer.

Tipus de mescles
De gas a líquid

Plàstica
Titelles amb calcetins o altres objectes

Com sempre, si pots, fes una foto de la teva creació.

Avui ja és divendres, per tant tornaré a escriure-vos dilluns però si estau atents, demà dissabte rebreu un correu a les 10 del matí amb un joc.

Bon cap de setmana.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ