Passa al contingut principal

TASCA 13 U d'abril de dos mil vint


Bon dia de dimecres!
Avui estrenam un mes més. Ja és abril!

Comencem amb l'enigma.
Resposta a l'enigma 42 d'ahir dimarts
La resposta és 3750 cm. Això suposa que els tentacles fan 37'5 metres. Quina barbaritat! Sort que he sentit a dir que les meduses són animals molt pacífics...  S'havia de multiplicar 625 per 6. 

El següent enigma/pregunta (número 28) ens du a una ciutat del Japó. 
Primer, com sempre, copia la pregunta  (recorda que està a dins la postal), escriu la hipòtesi (el que tu penses) i després, amb l'ajuda de la pista, calcula la solució realitzant l'operació o les operacions que et siguin necessàries.

Pista: Al Japó viuen aproximadament 125 milions de persones, de les quals 98 no resideixen a Tòquio.

Avui toca fer del Quadernet d'Activitats de Matemàtiques les pàgines 46 i 47.(Envie la foto per a que n'Alejandro i na Lucia sàpiguen quines pàgines són). Amb l'ajuda de les persones que hi ha per casa, quan acabis, demana que t'ho corregesquin.

Naturals
Has de fer de la pàgina 97 els exercicis 4, 5 i 6. Demà t'enviaré les solucions.
I  quan acabis mira aquest vídeo:
Bolsa de plàstic irrompible

Desitge que passis un bon primer dia d'abril.
Salut i paciència!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

EL NOSTRE PASSAT RECENT

A classe hem parlat del nostre passat. Hem muntat una petita exposició amb objectes que utilitzàvem nosaltres de petits i també alguns dels nostres pares i de les mestres.

MULTIPLICA JUGANT

En aquest ENLLAÇ