Passa al contingut principal

TASCA 54 Deu de juny de dos mil vint



Bon dia!
Aquestes són les feines d'avui:
Matemàtiques
ENIGMA 54 al Classroom
Corregir les pàgines 70 i 71 (com sempre estan al Classroom)
Fer les pàgines 72 i 73

De català has de fer el Dictat en línia. Embolic

Demà farem el MEET per llegir el capítol d'Alí Babà i els 40 lladres anomenat "L'astúcia de la criada" amb el següent horari:

MEET 1, 9 hores: Candela, Nora, Inés, Lucía, Emma, Alejandro i Isabel
MEET 2, 9:45 hores: Javier, Marc, Guiem, Iván, Xavi, Leo, Marina i Sergi
MEET 3, 10:30 hores: Ariadna G., Ariadna O, Jan, Olivia, Izan, Pablo, Madoc i Jaume.

Recorda que abans de començar la lectura preguntaré el títol del capítol anterior i què havia passat. 

Això és tot.
Que passis un dia genial!



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ARA CRIATURES

Passos per establir un vincle segur amb el vostre fill o filla: Transmet-li explícitament el teu amor: digues-li que l’estimes i que et sents orgullós d’ell o d’ella. Ensenya-li a regular les emocions, és a dir, a identificar-les i a saber què fer-ne. Dedica-li temps, tant com puguis, i temps de qualitat. Ofereix-li espais i contextos en què se senti segur i protegit. Sigues empàtic i sensible a les seves necessitats i dona-hi resposta. Assumeix el rol de pare o mare i no pretenguis ser el seu amic. Estableix uns límits clars. Respecta’l, accepta’l i valora’l tal com és. No el sobreestimulis omplint-lo d’extraescolars o altres activitats lúdiques. Afavoreix la seva autonomia. I aquí l'article complet. Pitja l'enllaç: NI EMMARATS NI EMPARATS, NENS SEGURS I AUTÒNOMS

LES VOSTRES OBRES ARTÍSTIQUES. GRÀCIES!

                                                          Manualitats divertides i decoratives.   La maqueta de l'aula  amb tots els detalls i les mesures de seguretat. Pulseres ètniques. El mòbil d'animals amb pasta de sal. I tots els vostres dibuixos!

APRÉN I GAUDEIX

Una pàgina d'internet plena d'informació, darreres notícies i jocs sobre el nostre estimat UNIVERS.! https://www.esa.int/esaKIDSes/index.html